אימון אירובי

אימון אירובי  


אימון אירובי אימון בו הפעילות העיקרית היא של מערכת הלב , כלי הדם ומערכת הנשימה.

 האימון האירובי נעשה בעיקר על ידי פעילויות גופניות:
הליכה , ריצה , שחיה , חתירה ורכיבה על אופניים.

 
מטרת האימון האירובי :

1.  שיפור מערכת הלב כלי דם ומערכת הנשימה.

2.  הורדת לחץ דם  גבוה.

3.  הורדת כולסטרול.

4. איזון רמת הסוכר בדם.


 

סיבולת אירובית

סיבולת  אירובית מתאפיינת בכך שניתן , לבצע פעילות במאמץ נתון לאורך זמן רב ולהתאושש ממנה במהירות.




סיבולת בינונית - זוהי סיבולת על הסף האירובי מרבית במאמץ של סיבולת אנאירובית להספק אירובי עצים.
הריצות התחרותיות המאפיינות אותה 800 מטר , 1500 מטר , 3000 מטר מכשולים.
 


סיבולת ממושכת - זוהי סיבולת אירובית המאופיינת במאמץ מעל 20 דקות.

הריצות בקטגוריה זאת : ריצות 5000 מטר,10,000 מטר , חצי מרתון ומרתון.

משך האימון האירובי מעל 20 דקות , לאחר 20 דקות הגוף מנצל את מאגר השומנים כמקור אנרגיה עיקרי.
 
Twitter
Facebook
Youtube